KEZDŐLAP KAPCSOLAT info@vespaaruhaz.hu

+36-70-381-5444

vespalogo

GTS SUPER

A Vespa legnagyobb robogója a GTS 300 Super. A 278 köbcentis motort a már jól bevált 244-es továbbfejlesztésével hozták létre. Az új erőforrás négyütemű, vízhűtéses, legnagyobb teljesítménye 22 lóerő, maximális nyomatéka 22,3 Nm, ami 5000-es percenkénti fordulatszámnál érvényesül, 1500 percenkénti fordulatszámmal korábban, mint elődjénél, így a GTS 300 meglehetősen dinamikusan gyorsul. Az elektronikus befecskendezésnek köszönhetően fogyasztása és károsanyag-kibocsátása alacsony.

A GTS 300 tulajdonképpen megnövekedett lökettérfogatának köszönheti a legnagyobb Vespa jelzőt, hiszen méretei megegyeznek a GTS 300-éivel, sőt, a tengelytávolság még rövidült is. Súlya ugyanúgy 148 kilogramm, tankjuk térfogata is megegyezik: 9,5 liter (a Sport változaté 9,2 liter).

Fékrendszere ugyancsak két darab 220 mm-es tárcsafékből áll és bár ezúttal nem kapott ABS-t egyik fék sem, a minőségi alkatrészeknek hála így is erőteljes és biztonságos a lassítás.

A Vespa védjegye az acélváz, ami egyben az egyszerű, de szép, jellegzetes karosszéria is. Széles fejidoma és nagy, íves hátsó oldalelemei és a repülőgépektől kölcsönzött első féloldali rugó-gátló felfüggesztés teszi összetéveszthetetlenné, a kormányra szerelt kerek fényszóró pedig a nagy elődöt, a GS-t idézi.

Három helyet találunk a Vespa GTS 300-on, ahol csomagokat tárolhatunk: az ülés alatti rekesz mellett egy kampó található, amire bevásárlószatyrot, vagy táskát akaszthatunk és egy viszonylag nagy méretű, kulccsal zárható kesztyűtartó, ahol kényelmesen elfér egy pénztárca, egy mobiltelefon, és még néhány apróság.