KEZDŐLAP KAPCSOLAT info@vespaaruhaz.hu

+36-70-381-5444

vespalogo

GTS

GTS, a városban és azon túl, nagyobb és erősebb.

A Vespa GTS 300 i.e. ABS a legendás GS emlékét idézi, azét a robogóét, ami elsőként lépte át a 100 km/h-s sebességhatárt.

Ahogy a GS, a GTS 300 sem csupán lenyűgöző dinamikája miatt kedvelt. A 300 köbcentis, 22 lóerős, négyütemű, vízhűtéses motor 122 km/h-ig gyorsíthatja a robogót, de a tervezők nem feledkeztek meg a kényelemről és a praktikusságról sem. A különlegesen erezett, kétszemélyes ergonomikus ülés belső zsebében esővédő huzat található, alatta pedig nagy méretű tároló, amiben akár két nyitott, vagy egy zárt sisak és némi holmi is elfér. A belső műanyag teknő könnyen kiemelhető, így téve kényelmesen elérhetővé a motort, ha éppen szerelésre szorulna. Az ülés ráadásul kulcs helyett a műszerfalról nyitható, egyetlen gombnyomással, természetesen csak akkor, ha az indítókulcs már a gyújtáskapcsolóban van.

A GTS 300 elöl szimpla, hátul dupla hidraulikus rugó-gátló egységet kapott felfüggesztésként, ami alapbeállításon sportosan feszes, de négy fokozatban állítható, így felhasználási terület szerint személyre szabható. 12” átmérőjű kerekein 120/70 illetve 130/70-es gumik biztosítják a megfelelő tapadást, 220 mm átmérőjű tárcsafékek pedig a hatásos és biztonságos lassítást. Ezek közül az elsőt segíti az ABS, míg a hátsó fék működtetésekor a kombinált fékrendszernek köszönhetően mindkét fék dolgozik. A váz kellően merev, ami a felfüggesztés, a gumik és a fékrendszer mellett is fontos a jó manőverezhetőség érdekében.

A GTS 300 i.e. ABS vérbeli Vespa: nemcsak dinamikus és biztonságos, de az elektronikus befecskendezésnek hála fogyasztása és károsanyag-kibocsátása is alacsony, a lámpától a műszerfalig pedig minden részlete szép és minőségi.